sâmbătă, 22 august 2009

O zi de august...
Zilele de august , cel putin pana astazi , au fost cam inselatoare . Diminetile pe ritmurile cocosului retardat care parca nu duce lipsa de glas ( in cazul meu ) par a ne calauzi intr'o poveste foarte "hot" in care consumul de apa si de servetele umede servesc celor carei care au ceva mai multi "colacei" in jurul stomacului si care respira cu ajutorul corpului ceva mai mult ; dar se mai intampla sa dea si cate o ploicica mai vitezomana' ce darama tot ce ii sta in cale , eh in fine azi nu am avut parte de asa ceva ... a fost un pic caldut dar nu prea mult .
Strandurile au punctat azi foarte bine , poate as fi fost si eu in bazinul unuia daca aveam ceva anturaj care sa sara cu vreo oferta , e si maine o zi ... ceva repetat de prin iulie de cand am terminat cu BAC'u de care eram speriat de zici ca venea sfarsitul pamantului , sperietura care s'a dovedit a fi inutila pentru ca m'am descurcat- si asta spune totul.
E cam banal sa scrii despre ceva ... cand tu nu prea ai facut nimic dar vad ca mi'au iesit cateva randuri.
Hai cu salve' , e si maine o zi

P.S. - Nicio stire nu mi'a atras atentia ( aici neincluzand vesnica -the one and only- criza financiara) , numai porcarii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu