joi, 10 septembrie 2009

Despartiti dar impreuna

Cautand o stire asa mai "bomba" pe care sa o mai clatesc un pic pentru abonatii oficilai , si dragii cititori ( putini la numar recunosc ) am gasit in ziarul Adevarul ceva de genu' : Dormitul in paturi separate e mai sanatos .
Imi aduc aminte ca parca era si un film carese numea "Despartiti dar impreuna" , o comedie bineinteles , nu putea fi o drama in care sotul nu putea ajunge la patul iubitei si murea de sculatoare .... iar iubita folosea colturile paturii pufose pentru propriile placeri .
Bine ca nu se putea termina totul fara un sfat . Oamenii au zis asa ca dupa atatea cercetari si descoperiri uimitoare sa ajute persoanele dotate mai slab la bibilica care cred o iota din marea descoperire din dormitor , si le'a dat o informatie vitala : "daca iti iubesti partenerul , incearca sa dormi cat mai putin in pat cu acesta"
Am fost calm cand citit prima oara , dar dupa am zis ... stati domne' ca avem o problema grava aici adica , vreti sa spuneti ca eu ar trebui sa dorm separat de persoana iubita , daca dormim in alt pat la ce rost sa ii mai spun iubita ; iubirea este sentimentul ce uneste inimile a doua persoane si care se leaga prin mai multe orificii , nu are rost sa dezvoltam aici dar in concluzie se mai rezuma si la "simularea de creare a uni copil " ( evit termenul de sex ).
Si ma rog , de ce e asa sanatos sa dormi separat , daca are vreunul din parteneri o boala o iei din prima nu de fiecare data cand scapi mielu' in traista sau in poseta cu dinti' ; mie mi se pare o campanie impotriva celor care inca mai pun in aplicare pacatul gemetelor in pat , multi prefera peretii pentru un sprijin mai bun , altii mobila din bucatarie pentru o mica gustare , sunt unii insa carora le place si in baie la masina de spalat data pe 1000 de turatii pentru placeri extreme ... ( hardcore taty ... vrrrr ).
In fine mie mi se pare o prostie sa dormi in paturi separe , dar poate s'au dezvoltat noi tehnici de trimite a iubirii prin satisfacerea propriei trimisa cu o iubire ce atinci culmile unu jet pana la persoana "iubita" .
Salve ma oameni , auzi paturi separate ... huuu vreti sa pepetuati specia !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu