luni, 2 noiembrie 2009

Noua gripa

Iata ca a ajuns si la noi in Romania Gripa Porcina , ca de obicei noi cum suntem ultimii la toate nu am avut prioritate nici in cazul asta. Acesta gripa este foarte periculoasa si se manifesta prin raceala puternica si se moare din cauza ei ; cam asta am inteles eu din ce spun oamenii la tv ; in loc sa incerce sa informeze oamenii cum sa se fereasca de virus ei fac comparatii " ca la noi sunt mai putini ! " - asa da ! suntem mandri :)
Multe vedete sunt suspecte de gripa porcina , astazi am aflat si eu ca printre ele se afla si Mircea Badeaaa -rating man ( sa ma ierte domnuuu Daaaaaan Diaconescu daca l'am ofensat ) . Eu sincer cred ca unii sunt prea ai aluia cu coarne sa se imbolnaveasca , pai cum domne el batausu' si sportivu' anului detinator al centurii cu 2 catarame , el sa fie nabusit' de un amarat de virus ?! luat de la animale ... urat !
Virusul asta se putea numi mai simplu Virusul Romanesc ; provocam o stare de stranut atunci cand ne apropiem de persoane , tuse - atunci cand nu se simtim ca trebuie sa plecam , si pentru celelalte simptome s'ar gasi o explicatie mai ales ca majoritatea apartinem regnului porcin prin comportament si mentalitate ...
Cam atat , revin maine-poate cu alte petarde de genu' asteia.
Salve si ... ca la noi pe nicaieri:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu