joi, 20 august 2009


--> eu , nu prea zambaret , nici prea serios - probabil doar o expresie a fetei ce ma caracterizeaza cel mai bine.
Astazi , am decis sa nu incarc blog'ul fiind si primul meu post , sa fie ceva de relax' in care cei care intra sa "admire" exemplarul din imagine si sa isi dea o parere , in minte , in scris , in fine ...

Am hotarat ca de maine sa imi dedic circa o jumatate de ora din totalul de 48'/zi si sa mai imi dau cu parerea asa despre ce se mai intampla la noi ( Prin tara noastra dulce si pompoasa' ) si de pe la altii , ca sa putem face banalele comparatii care sunt cam evidente , eh .

Inchei aici prin a saluta vizitatorii , cui i-a placut ce am aberat aici , inseamna ca stie de ce a intrat , cui nu ... sa imi pape tsuleacu' sau iepurasu' cum zicea un bun prieten.
Salve'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu