marți, 3 noiembrie 2009

oare?

Nu stiu cum se face ca de fiecare data cand vorbesc cu cineva ( orice subiect ) eu trebuie sa am alta parere , nu ca as fi Toma Necredinciosu' cel care nu a crezut pana ce nu a pipait si a bagat mana in presupusele gauri , dar asa sunt eu ...
Si cand de acord cu cineva , tot cu ale mele cuvinte spun poate ca e prostesc sau sufar de vreun narcisim ; Am ajuns eu la concluzia ca sunt un fel de parazit care traieste sentimentele altora , pai atunci cand sunt intr'un grup in care se rade oricat de suparat as fi sunt in stare sa las deoparte necazurile si sa zambesc ; pentru mine comunicarea cu ceilalti inseamna cunoastere , imi place sa ma uit asa cam exagerat la oameni sa ii studiez sa vad cum se comporta in anumite situatii ( toti avem cate un viciu , nu credeti altceva ) .
Eu sunt de parere ca toate lucrurile ce ni se intampla sunt cauzate de psihic , de exemplu daca ai incredere foarte mare intr'un lucru sa fii sigur ca sansele au crescut cu peste 50% din start , cu cat mai multi oameni cred ca acel lucru se va fructifica cu atat sansele sunt mai mari . Si la necazuri e la fel , daca tu iti impui ca esti bolnav de ceva , chiar o sa ti se intample ; geniile sunt doar creatii ale noastre , ale tuturor oamenilor , toti contribuim la crearea unui geniu - o relatie de interdepenenta foarte puternica .
In concluzie avem o putere foarte mare asupra noastra si asupra altora asa ca incercati sa ganditi mai bine la ce va ganditi sa s'ar putea ca gandurile sa fie deja gandite. E doar o parere , nu ma astept ca cineva sa ma inteleaga , dar macar sa aiba habar daca se va intalni vreodata cu faptu' in sine.
salve
Ca la noi pe nicaieri:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu