duminică, 31 ianuarie 2010

natural sau sintetic?

Nu'mi statea deloc mintea la invatat ( maine la 8 am examen la Infa' ) asa ca am intrat sa citesc presa - ca in fiecare dimineata - si am gasit intr'un ziar romanesc ( ala cu fata de la pagina 5 ) un comment dat de catre un "baietas" , ceva ce mi'a sarit in ochi:).
Mi'am mai bagat eu coada un pic si a iesit cam asta : "Asa cum nu cumperi vaca pentru un pahar cu lapte , nici laptele din soia nu'i ca laptele de vaca".
E cam metaforic dar merge . In timp ce savuram un biscuite cu ciocolata ramas de aseara ma gandeam la semnificatia acelei vorbe , de duh'neste in mintea mea si acum:).
Parerea mea e ca asta era cam misogin si le considera pe femei vaci' ; apai partea cu mulsul e cam ambigua (nu cred insa ca le lasa gravide si dupa le sugea laptele din mameloane). Cred ca s'a referit la faptul ca femeile intai te indulcesc cu un lapte bun asa pentru prima oara , ca la droguri prima mostra e gratis , apoi o sa iti dea din ce in ce mai putin pana cand o sa ajungi sa te duci pe centura unde soia difera , depinde cati bani ai sa investesti in cultura . Si cu soia asta e cam naspa pentru ca daca prinzi o cultura din aia in an de seceta te'ai lins pe bot , poti sa astepti tu sa ii dai cu ierbicid vreme de un ceas si organul nu o sa te ajute...
Oricum , comparatia de la final face toata "vorba" ; partea in care e mult mai dulce laptele de vaca decat ala sintetic. In final treaba e sa'ti imprastii samanta fie ea pe o cultura de soia fie direct pe o vaca iar daca n'ai cum atunci spor la solo'ar.
Salve , ca la noi pe nicaieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu