marți, 26 ianuarie 2010

Winter Session:)

Iarna'i grea omatu' mare , semne bune anul n'are - spunea un prietenash' din copilarie :).
Pana acum ne vaitam in fiecare an , "o dar nu ninge si la noi , off , ce noroc pe capul alora din Alaska " si acum ne'a dat mai baiete zapada sa ne saturam si frig sa ne degere muianele ; Ce vorbesti ma' ieri am zis ca nu mai ajung acasa . Am inteles ca e frig dar ieri pur si simplu eram inghetat ca un aliment ce se pune in cozonac. ( app. am vazut ieri unu' ce semana cu o inima , era pe strada asa frumos ornat cu zapada si stropit cu "sirop" galben. :D ) .
Si cum un necaz nu vine niciodata singur , a inceput si sesiunea ...
punctele de suspensie isi au rostul si bat in cuie un singur gand " fmm cat am de invatat".
Te apuca groaza cand te uiti asa prin cursuri ( daca le ai ) ; eu nu m'am speriat ca aveam decat vreo 3 , alea le am alea le invat ( citesc fara voce , ca ascult muzica si ma uit pe hi5 si astept asa cu nerabdare sa ma bage cineva in seama pe mess ! aviz , potentialilor conversatori. ).
Oricum maine am examen la TGD ( teoria generala a dreptului ) , dupa parerea mea cea mai saracie materie , pentru ca dupa ce ca zici s'au adunat cele mai grele cuvinte din DEX , mai ni le'a predat si cu prescurtari , ca deh cate 7 pagini poti sa scrii intr'un curs ?
Ma apuca groaza si eu ma apuc de altceva , ca n'am chef sa invat. Poate o sa ma duca si pe mine capu' sa zic vreo cateva vorbe grele sa le inmoi inimile dragelor cadre didactice care ma vor asista ! Folosesc si eu cea mai la moda vorba pe vremea asta " Doamne ajuta sa'l iau si pe asta"
Hai salve, Ca la noi ... pe nicaieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu