joi, 22 octombrie 2009

ca la editura:)

Vorba' unuia care a scris povestea organului' , nu stiu cum o fi pe la voi la facultate ma baieti' dar cand ma gandesc la mine ma iau junghiurile:) . Am mai intrebat si eu pe unu pe altu' pe una pe altele cat scriu si ei la cursuri ca am ajuns sa cred ca sunt la facultaea de scribi:) ; adica e un nene' sau o doamna' care vorbesc asa ca doctorii de familie - mult si prost' , numa ca doctorii astia au ei niste probleme si ni le varsa noua la cursuri de' am ajuns sa scriem 8 pagini intr'o 100 de minute. Cat credeti mai oameni ca putem sa pricepem daca voi ne dictati zici ca maine ar fi sfarsitul lumii ... odata cu multa invatatura se graveaza si multa senilatate' pe scoarta cerebrala a unor "medici" , care cam au nevoie de "medicamente ... " , "medicamenteeee !!! " .
off Doamne , azi am facut pur si simplu bataie la degetul mijlociu ; sincer le-as fi zis : " uitati cu ce m'am ales dupa cursul dumneavostra insa s'ar fi interpretat altceva si nu era bine ca ramaneam tot la primu' an ..." .
Ce e culmea ca ne mai si intreba un taurash' cu ceafa de marimea unei palarii de floarea soarelui ( palarie matura ! ) , "ati inteles ?! " , apoi tot el spune ... "eh ati inteles bine nu , trecem mai departe "- pai bai mata-lutza la ce soarele madonei tale mai ne intrebi daca oricum treci mai departe , facear'ai amigdalite sa nu mai poti sa mananci si sa vorbesti ( sa nu mai poata sa mai predea ) !
Daca si luni incep oratorii astia sa tina acelasi rimt declar ca imi bag iepurasul' de pasti cu tot cu ouale' rosii in ea de facultate !
Ca la noi pe nicaieri.
Salve'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu