miercuri, 14 octombrie 2009

Tara , Tara vrem guvern !

Nu ca as avea eu ceva cu ungurii dar cand il vad pe bulimicul ala de Marko Bela mi se intoarce intestinul pe dos ... intotdeauna il asociez cu o sintagma " trei culori cunosc pe nume yoooy" , cum mai frate sa depindem noi , in tarisoara noastra iubita de un sculangiu ungur care se fofoleste prin parlament si face alinate ca un strengar ba cu PSD ba cu PD-L .
De curand am mai auzit un nume Klaus Johannes , nu am avut habar cine e si am cautat pe google si am aflat ca nenea asta e primarul Sibiului , dupa nume am crezut ca e vreun catacomb ramas de la al doilea razboi mondial , gen-hitler.
Boc , a facut Poc iar noi am ramas de izbeliste ; tot se incearca variante ale unui "guvern de criza" insa ... nu prea cred ca o sa iasa ceva cat timp pugastii astia batrani nu renunta la pensiile lor de bulangii afectati de comunism :)
Parerea mea , sa il puna pe Boc prim-ministru din nou si sa faca omuletu asta care , citez din Vadim : " il batea tacsu cu cureaua de la ceas cand era mai mic " , ravagii intre cotoarbele ce ne conduc . De aceea a si fost tras de pe scaun- cam le dadea peste nas unora de le provoca hemoragii ( banii , avutiile ) care curgeau frumos in bugetul statului !
Forta Boc ! dav'as la bot cu iepurasuu de mosi sechestrati mintal si pe criza vreti sa ne furati maaaa tarfe masculine de top:)
Ca la noi pe nicaieri'.
salve'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu