vineri, 9 octombrie 2009

intrebarea e dimineata ?!



Pai , pe la 10 ... 10 si ceva am primit un telefon care m'a trezit din somnul de frumusete , apoi cand sa pun capul pe perna si sa continuu si eu sa dorm , ca doar sunt liber azi , au venit aia cu gunoiu :| .
Fimi'ar lene de ochii lor , asa de dimineata maaa ? ba baieti linistiti'va ma ; bine ca nici d'al dracu' n'am iesit ... dar totusi mi'au perturbat metabolismul aceste doua acte ...
Afara e soare insa mie imi ingheata picioarele in camera , ca doar camera mea e imbracata in scartaietoare din aia si prin-nauntru si pe'afara ----> iarna e cald si vara e beci:) ; daca mai dau si drumu la calculator se face sauna , am mai vazut si la altii ca folosesc computerul in loc de resou dar al meu scoate caldura calumea ... ( proiect de criza - stai pe mess si te incalzesti ).
Se anunta o zi plina de evenimente importante cum ar fi statul la televizor si mersul prin sat in scopul colectarii de conversatii de genu' " ce mai faci - bine " .
Poate ma apuc sa fac referatu ala la Istorie ca m'a pus bulangiu sa ii aduc referat ca nu am stiut cum a murit Madgearu...
Profu : cum a murit Virgil Madgearu ?!
Eu , asa dezinvolt : a murit de o boala grea ...
Profu : dupa ce a incasat un glont in cap :)
: hai baga tu un referat pana data viitoare
Eu , in gand : macate'ar pamantu de mustacios razlet' :)

Eh , noi sa fim sanatosi ... sa putem sa injuram si sa ne batem joc de ei !
Ca la noi pe nicaieri ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu