sâmbătă, 12 septembrie 2009

aia de la 5

De ceva timp am vrut sa scriu despre anumite mamifere ce apar intr'un ziar , nu dau numele , sunt asezate ele frumusel asa pe pagina si sub exista o mica descriere si un monolog.
Vai de mine cand te uiti ce scriu muherele astea te ia gaia' .
Auziti un astfel de exemplu ' : "AAAAAA ne'a marturisit ca este o fire sociabila si visatoare , care nu suporta fitele din partea prietenilor si tradarea omului drag . AAAAAA ne'a mai dezvaluit ca dorinta ei cea mai mare este sa ajunga in Hawaii"
A'pai cum sa nu te cutremure , de ras , cand vezi asemenea prostime mai frate .
Un comentariu scurt nu strica niciodata , ce este stricat bineinteles.
Daca va uitati la imagine o sa doriti decat sa uitati , la cum este imbracata ar da bine intr'un film cu grase fara URME de sani si cu colaci in jurul ombilicului ... urta bai nene' . Nu va spun ca pe capul acela ( capul prostimii ) , donsoara are o pereche dee ... o perecheee , de ochelarii -macar aia sa aiba sot ca ea n'are la cat de tuta' e . Sa nu mai vorbim ca se asorteaza de minune , nu ca as fi eu un pui de designer dar pentru oricine acea poza inroseste ochii - acest fapt fiind datorat si pietrelor sau ce or fi alea de le are agatate la gat precum o talanga ( am mai vazut eu un film : American Pie 3 , in care o donsoara se intreba daca or sa o doara in dos de ele in acea seara ) .
Ce'i frumos ii place si lui Dumnezeu , ce'i urat e al ei !
Declaratia de in-dependenta de site'uri de matrimoniale pe care a dato' ca este o "fire sociabila si visatoare" , o chestie de te doare la banana'.
Cica nu suporta "fitele din partea prietenilor " - pai muicaaa daca si prietenii fac fite cu tine la ce sa te mai astepti ... ce or zice saracii oameni cand or vedea'o ? cred ca nu zic nimic , nu de alta dar nu exista comparatie .
Hai ca am fost prea rau , cu ea ... a vrut si fata sa zica-ca nu ii place tradarea omului drag si ca vrea sa ajunga in Hawaii ; nimic rau aici in afara faptului ca si cei dragi i'o mai dau tragic-cateodata .
Cata rautatea din partea oamenilor , e mamifer si ea mai ce sa'i faci ; nu ca as fi eu vreun mascul dominant in specia mea dar din pacate mai vad unele greseli ale mamei naturi , noi sa fim sanatosi .
Ca la noi pe nicaieri' , salve'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu