luni, 28 septembrie 2009

Bianca si Bote



De cateva zile am vazut pe prima pagina a mai multor ziare detalii picante ale relatiei Catalin -fashion Botezatu' Bianca-sexy Dragusanu . Scandalul a luat amploare la emisiunea lui Dan Kapatos , un motz deoarece adevaratul rahat din emisiune este Mircea N. Stoian , un lingau de prima mana care se baga si el in seama cu vedetele aduse in emisiune pentru a fi luate la laba gastii , parerea mea. Revenind la subiect , chiar imi pare bine de Catalin ca are si el o relatie mai stabila caci se stie era un siguratic , gen Indianu' Talpa Iute ... cum prinde ceva cum ... te mai lasa 5 minute apoi se repeta ciclul . Imi aduc aminte insa de o poveste de acum 2 ani daca nu ma insel in care Creatorasul cel viteaz ar fi lasat masina fara frana de mana intr'o panta fara frana de mana trasa si citez : " am lasat sa vad ce vrea sa faca Dumnezeu cu mine " ; e o gandire cam de copac sau exista si varianta curentului , mai pe scurt era prizat ... adica mirosise prafuri albe si inghitise vitamina Extasy'.
Cat despre Bianca nu prea stiu multe , doar ca arata bine ( nu merita sa caut pe google ) si ca ii plac inelele scumpe atat de mult incat i'ar fi cumparat lui Bote' un Durex play sa il simta mereu vibrand atunci cand ii atince veverita ( nu stiu cat de adevarat e ) .
Asa ca domnu' Bote succes in continuare cu donsoara' Bianca si la cat mai multe tesaturi vaginale , salve' :)
Ca la noi pe nicaieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu