duminică, 13 septembrie 2009

Incep scolile...

Maine , 14 septembrie incepe oficial anul scolar 2009/2010 , mare bucurie mare in radul copiilor de la gradinita si din clasele primare ca de la gimnaziu in plus gandirea se mai ramifica un pic asa si scoala devine un stres . Toti am trecut prin asta , mai trageam o injuratura mai dadeam ochii peste cap , eh dar asta e ce sa faci acum e un rau ce face bine .
Inca se mai poarta glumitele gen " ti'a luat mata rechizite :> ? " , astea se poarta inca de pe vremea cand activam in gimnaziu , unele lucruri nu se schimba asa usor se pare.
Revederea cu colegii si continuarea la o terasa este poate cel mai bun lucru atunci cand incepi scoala , asa ca desi am terminat socotelile cu liceul am zis sa mai dau o raita maine sa ma mai intalnesc cu pretenashii cu care mi'am petrecut cele mai frumose clipa din viata , liceul ; asa se spune macar pana ajungi la facultate .
Chiar daca pare putin deplasat chiar regret ca am terminat liceul , era o problema ca trebuia sa ma trezesc eu devreme dar gasea mama o tehnica sa imi strice "somnu' de frumusete" gen apa turnata in cap sau televizor cu sonoru' la maxim comutat pe taraf ( nu ca sunt antimanele dar pe taraf sunt numai specimene taty' ) . Traseul spre scoala il nimeream de obicei , am mai ajuns eu de vreo 2 ori in alta parte dar nu se pune , eram obosit :D . Cand ajungeam in clasa si incepea prima ora deja uitam ca invat la penitenciarul Eco ( un loc unde se recicleaza nervi ) si ca am pe mine uniforma de forta. Treaba era ca radeam toata ziua cu pretenashii din spate , prin clasa a 12'a pe la sfarsit ne mai intrebau profesorii - baieti mai invatati si voi , aveau parte insa de raspunsuri gen : "ce'afacut ? " , "cui-fa" , si de cea mai in putere minciuna : " Doamna , de maine ma apuc sa invat" . La romana era cel mai tare , dupa ce ca nu scriam mai radeam in spate si cream ( noi ) mediul propice ca nimeni sa nu scrie , intr'un final ne'a spus Doamna profesoara : " mi'am irosit toate adjectivele pe voi , nu stiu cum sa va mai spun , sunteti incredibili " - ce mai vremuri , dar tot ce e frumos trece repede. Ultimul an a fost cel mai bun , din punct de vedere al portiei de ras ca la capitolul media generala am cam scalcito' , a fost cea mai mica medie a mea din liceu - dar nu ultima din clasa , ceea ce e bine :D .
M'am apucat sa scriu de viitori si actualii scolari si am ajuns la povestiri adevarate , in fine urez tuturor un an scolar in care sa se distreze , sa si invete ... sa promoveze , si sa aiba parte macar de jumate cat am avut eu.
Ca la noi pe nicaieri, salve'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu